• home
  • insta
  • Blog
  • s k l e p
  • Moje konto
  • 0,00 zł

frannys

Najbliższy dzień wysyłki: 3 lub 4 marca 2021 r.

Kasia, Kamil, Frannys, sklep z kawą, kawa smakowa, latte

o nas

Frannys to wyjątkowy sklep internetowy, bo z pomysłem na lepszą kawę! Jest nas dwoje: Kasia i Kamil. Od kawy wymagamy głębokiego smaku i zmysłowych aromatów. Dlatego poszukujemy najlepszych ziaren, które pakujemy do naszych zenjowych torebek, a następnie wysyłamy w świat, by cieszyły swym unikatowym smakiem. Wszystko po to, aby picie kawy stało się przygodą, niecodziennym wydarzeniem; żeby poranek był jak niespodzianka, a popołudniowe latte – nagrodą.

We Frannys wierzymy, że dzień z ulubioną kawą, to dobry dzień.

Kasi w szczególności do gustu przypadła kawa smakowa kruche ciasteczko, Kamil delektuje się sernikową latte, choć równie chętnie wybiera filiżankę jagodowej. Nam kawa aromatyzowana najlepiej smakuje o poranku, z puszyście spienionym mlekiem, w ulubionej filiżance czy w słoiku. W weekend delektujemy się kawą, siedząc przy okrągłym stole, przycupniętym pod oknem wychodzącym na park, i prowadzimy rozmowy, które mogą się ciągnąć nawet do południa. Podejrzewamy, że to przez kawę.

Do naszej kawy najlepiej pasuje blog lifestylowy Kasi – zenja.pl – z masą kolorów, dużą dawką inspiracji, przydomowym stadkiem flamingów i okazjonalnymi kaktusami. Kasia vel. Zenja prowadzi też naszego bloga i fanpejdża, z których dowiedziecie się wiele o kawie.

FAQ – pytania i odpowiedzi

1. Jak powstaje kawa smakowa?
Najpierw dbamy o dobór ziaren. U nas są to ziarna 100% arabica z Hondurasu. Potem palimy je w zaprzyjaźnionej palarni z Mazowsza. Zaraz po wypaleniu dodawany jest aromat spożywczy. Na koniec dobierany odpowiednie, zenjowe opakowanie + małe niespodzianki i wysyłamy. 🙂

2. Jakich ziaren używacie do kawy smakowej?
Używamy tylko ziaren 100% arabica pochodzących z Hondurasu.

3. Kiedy wypalacie/mielicie ziarna?
Na bieżąco. Wypalanie zlecamy lokalnej palarnii kawy z Mazowsza, a mielimy tuż przed wysyłką.

4. Jaki jest termin spożycia kawy?
Zachęcamy do spożycia kawy w ciągu kilku tygodniu, by kawa zachowała swój pyszny aromat.
Kawy komercyjne (czyli te z supermarketów) mają zazwyczaj 2-letni termin ważności i nie posiadają informacji o dacie palenia. W praktyce na półkach znajdują się starsze lub stare kawy. Wniosek taki, że można długo przetrzymywać kawę, ale lepiej ją spożyć w ciągu kilku tygodni, by korzystać z jej aromatycznego wachlarza smaków.

5. Jaka kawa jest lepsza: mielona czy w ziarnach?
Zachęcamy do samodzielnego mielenia kawy, nawet w najtańszym młynku tuż przed spożyciem, aby aromat był intensywny. Ale jeśli nie masz młynka, to nie ma problemu – ziarna zmielimy dla Ciebie.

 6. Do jakich urządzeń nadaje się kawa Frannys?
Nam najbardziej pasuje w postaci latte, uzyskanej przy pomocy ekspresu ciśnieniowego, ale to tylko nasza propozycja. Kawa nadaje się do również do moki, french pressa, a niearomtyzowana Etiopia świetnie pasuje do alternatywnych metod. Słowem, obowiązuje dowolność, trzeba eksperymentować 🙂

PS Doszły nas słuchy, że trzeba uważać z ekspresami automatycznymi (z wbudowanym młynkiem). My taki posiadamy i mielenie działa bez zarzutu, ale lepiej zorientować się, czy taki młynek w ekspresie da radę zmielić smakową kawę.

 7. Jak jest pakowana kawa?
Zasadniczo w opakowaniach po 250 gramów, jedynie przy opcji pakietu na start, są to 3 opakowania po 100 gramów.

8. Jakie są koszty wysyłki?
List polecony priorytetowy – od 9,20 zł
Kurier Pocztex48 krajowy – 13,50 zł (niezależnie od ilości)
Przesyłka zagraniczna – od 22 zł

Więcej informacji: frannys.pl/dostawa-i-koszty-wysylki/

9. Kiedy wysyłacie kawy?
Wysyłkę prowadzimy 1 raz w tygodniu. Konkretny termin jest podany na górze strony www.

10. Czy można samemu zaproponować aromat kawy?
Oczywiście, że można! Napisz do nas, jeśli masz ochotę na konkretny smak, którego nie ma w naszej ofercie, a być może uda nam się go skomponować. Przy tej opcji trzeba zakupić minimum 2 paczki kawy na życzenie. Dobrego nigdy za mało 🙂

Zbieram zamówienia jeszcze tylko przez...

-3dni -3godzin -12minut -40sekund

W SKRÓCIE

Dzień wysyłki – raz w tygodniu. O konkretnej dacie informujemy w górze tej strony.

Powyżej 300 zł – wysyłka kurierem gratis na terenie Polski. Podczas płatności pojawi się ta opcja i trzeba ją samodzielnie wybrać.

info(małpka)frannys.pl

Kontakt tylko mailowy w dni robocze (poniedziałek-piątek) od 10:00 do 17:30.

Zapisz się na newsletter, aby otrzymywać informacje o nowościach. Nie zapomnij potwierdzić subskrypcji.

Ważne strony

  • O nas + FAQ
  • Koszty wysyłki
  • Regulamin sklepu
  • Formularze

Frannys używa ciasteczek, więcej informacji w regulaminie sklepu.

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając z niej zgadzasz się na to zamknij info
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.