• home
  • insta
  • Blog
  • s k l e p
  • Moje konto
  • 0,00 zł

frannys

Najbliższy dzień wysyłki: środa, 3 marca 2021 r.

Regulamin sklepu internetowego Frannys

Regulamin obowiązujący od 17.12.2019r.

Sklep internetowy Frannys działający pod adresem http://frannys.pl należy do Kamila Michty, prowadzącego działalność gospodarczą z siedzibą w Słaboszowie (32-218), Kropidło 63, posługującego się numerem NIP 659-147-16-50.

Kontakt ze sklepem internetowym możliwy jest pod adresem siedziby wskazanym powyżej oraz adresem e-mail info@frannys.pl.

§ 1

Definicje

Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:

  1. Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna,
  2. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.1964.16.93),
  3. Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupów w Sklepie w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z treścią art. 221 Kodeksu cywilnego),
  4. Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem: http://www.frannys.pl/regulamin/,
  5. Sklep – sklep internetowy działający pod adresem: http://www.frannys.pl/,
  6. Sprzedawca – Kamil Michta, prowadzący działalność gospodarczą z siedzibą w Słaboszowie (32-218), Kropidło 63, posługujący się numerem NIP 659-147-16-50.

§ 2

Postanowienia wstępne

  1. Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną. Za pośrednictwem Sklepu, Kupujący może dokonać zakupu produktów uwidocznionych na stronach Sklepu.
  2. Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupujących.
  3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej między Kupującym a Sprzedawcą.
  4. Do korzystania ze Sklepu, w tym w szczególności do dokonania zakupu w Sklepie, nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego. Wystarczające są:
    1. dostęp do Internetu,
    2. standardowy system operacyjny,
    3. standardowa przeglądarka internetowa,
    4. posiadanie aktywnego adresu e-mail.
  5. Kupujący nie może dokonać zakupu w Sklepie anonimowo, ani pod pseudonimem.
  6. Umowy w Sklepie są zawierane w języku polskim.
  7. Wszystkie ceny produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto.

§ 3

Składanie zamówienia

  1. Kupujący może złożyć zamówienie wyłącznie jako zarejestrowany klient. Zarejestrowanym klientem jest Kupujący, który posiada konto w Sklepie.
  2. Kupujący może założyć konto z poziomu zakładki „Moje konto” lub w trakcie składania zamówienia.
  3. W celu złożenia zamówienia, Kupujący zobowiązany jest podjąć następujące kroki:
    1. wybrać produkt lub produkty będące przedmiotem zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Dodaj do koszyka” – przed kliknięciem w przycisk „Dodaj do koszyka” może być konieczne wybranie wariantu produktu,
    2. przejść do widoku koszyka,
    3. zapoznać się z podsumowaniem koszyka oraz wybrać sposób wysyłki zamówienia,
    4. kliknąć w przycisk „Przejdź do kasy”,
    5. zalogować się do swojego konta – nie dotyczy Kupującego, który zalogował się do swojego konta przez rozpoczęciem składania zamówienia albo nie posiada jeszcze konta w Sklepie,
    6. podać dane służące do realizacji zamówienia,
    7. dodać uwagi do zamówienia – jeśli Kupujący takowe uwagi posiada; jeśli Kupujący chce otrzymać fakturę, proszony jest o zgłoszenie tego w ramach uwag do zamówienia,
    8. wybrać kanał płatności spośród udostępnianych przez serwis tpay.com lub wybrać opcję samodzielnego przelewu,
    9. zaakceptować warunki regulaminu korzystania z serwisu tpay.com oraz regulamin Sklepu – tylko, jeśli Kupujący rzeczywiście akceptuje postanowienia Regulaminów; akceptacja jest dobrowolna, ale niezbędna do złożenia zamówienia,
    10. kliknąć w przycisk „Kupuję i płacę”.
  4. Z chwilą kliknięcia w przycisk „Kupuję i płacę”, między Kupującym a Sprzedawcą dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży produktów objętych zamówieniem, a Kupujący przekierowywany jest na stronę serwisu tpay.com celem dokonania płatności za zamówienie. Po dokonaniu płatności Kupujący zostanie powrotnie przekierowany na stronę Sklepu.
  5. W przypadku wyboru opcji samodzielnego przelewu, Kupujący zostanie przekierowany do strony z danymi do przelewu.

§ 4

Formy dostawy i metody płatności

  1. Wysyłka zamówienia możliwa jest do następujących krajów:
    1. Rzeczpospolita Polska,
    2. Wielka Brytania,
    3. Irlandia,
    4. Szwecja,
    5. Francja,
    6. Niemcy.
  2. Kupujący ma do wyboru następujące metody dostawy produktów objętych zamówieniem:
           1.przesyłka priorytetowa,
           2.kurier Pocztex 48h,
  3. Koszty i warunki dostawy opisane są szczegółowo pod adresem: http://www.frannys.pl/dostawa-i-koszty-wysylki/

4. Koszt dostawy ponosi Kupujący, chyba że wartość zamówienia przekracza 300 zł brutto, a adres wysyłki znajduje się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. W takiej sytuacji, koszt dostawy ponosi Sprzedawca, a wysyłka realizowana jest zawsze kurierem.

5. Kupujący ma do wyboru następujące sposoby zapłaty za zamówienie:

  1. tradycyjny przelew bankowy,
  2. płatność za pośrednictwem serwisu tpay.com,
  3. Serwis tpay.com należy do spółki Krajowy Integrator Płatności Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu (61-808), ul. Św. Marcin 73/6, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000412357, której akta rejestrowe przechowuje Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS, NIP: 7773061579, REGON: 30087843700000, kapitał zakładowy: 4.798.500,00 zł wpłacony w całości.

§ 5

Realizacja zamówienia

  1. Po złożeniu przez Kupującego zamówienia zgodnie z procedurą opisaną w § 3 Regulaminu, na adres poczty elektronicznej Kupującego zostanie wysłane potwierdzenie zamówienia.
  2. Realizacja zamówienia polega na jego przygotowaniu do wysyłki do Kupującego. Zamówienie uważa się za zrealizowane z chwilą przygotowania zamówienia do wysyłki.
  3. Czas realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 30 dni roboczych, ale Sprzedawca oświadcza, że dołoży wszelkich starań, by czas ten nie przekroczył 3 dni roboczych.
  4. Po zrealizowaniu zamówienia Sprzedawca prześle na adres poczty elektronicznej Kupującego potwierdzenie realizacji zamówienia i rozpocznie wysyłkę zamówienia do Kupującego.
  5. Wysyłka zamówienia do Kupującego realizowana jest w sposób wybrany przez Kupującego zgodnie z § 4 Regulaminu.
  6. Czas dostawy zamówienia do Kupującego zależny jest od wybranej przez Kupującego metody wysyłki i liczony jest od dnia zrealizowania zamówienia zgodnie z ust. 2 powyżej.

§ 6

Odstąpienie od umowy Konsumenta

  1. Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych rzeczy.
  2. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w stosunku do umowy w której:
    1. przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
    2. przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  3. Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną.
  4. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, dostępnego pod adresem http://www.frannys.pl/formularze/, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  6. Konsument ma obowiązek zwrócić produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem.
  7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  8. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym najtańszy dostępny w Sklepie koszt dostarczenia produktów (jeśli koszt pokrył Konsument) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy, z zastrzeżeniem ust. 9 poniżej. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.
  9. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
  11. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

§ 7

Odpowiedzialność za wady

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu produkt wolny od wad.
  2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
  3. Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, Kupujący może:
    1. żądać wymiany produktu na wolny od wad,
    2. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
    3. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  4. Jeśli Kupujący stwierdzi wadę produktu, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
  5. Kupujący może skorzystać z formularza reklamacyjnego, dostępnego pod adresem http://www.frannys.pl/formularze/, jednak nie jest to obowiązkowe.
  6. Kupujący, który wykonuje uprawniania z tytułu rękojmi, może na koszt Sprzedawcy dostarczyć wadliwy produkt na adres Sprzedawcy.
  7. Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji.
  8. Szczegóły dotyczące rękojmi Sprzedawcy za wady regulują przepisy Kodeksu cywilnego (art. 556 – 576).

§ 8

Dane osobowe i pliki cookies

  1. Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedawca.
  2. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Kupującego wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
  3. Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zamówienia.
  4. Sprzedawca może przetwarzać dane osobowe Kupującego również w innym celu niż realizacja zamówienia po uprzednim uzyskaniu stosownej zgody Kupującego.
  5. Sprzedawca gwarantuje poufność wszelkich udostępnionych mu danych osobowych.
  6. Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, a ich przetwarzanie odbywa się w zgodzie oraz na warunkach określonych szczegółowo w:
    1. ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1422),
    2. ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1182),
    3. rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz.U. Nr 100, poz. 1024).
  7. Kupującemu przysługują prawa określone w aktach prawnych, o których mowa w ust. 3 powyżej, w tym w szczególności do:
    1. wglądu do swoich danych osobowych,
    2. żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.
  8. Sprzedawca wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka), czyli niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na urządzeniu końcowym Kupującego (np. komputerze, tablecie, smartfonie). Cookies mogą być odczytywane przez system teleinformatyczny Sprzedawcy.
  9. Sprzedawca przechowuje pliki cookies na urządzeniu końcowym Kupującego, a następnie uzyskuje dostęp do informacji w nich zawartych w celach statystycznych oraz w celu zapewnienia prawidłowego działania Sklepu.
  10. Sprzedawca niniejszym informuje Kupującego, że istnieje możliwość takiej konfiguracji przeglądarki internetowej, która uniemożliwia przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym Kupującego. W takiej sytuacji, korzystanie ze Sklepu przez Kupującego może być utrudnione.
  11. Sprzedawca niniejszym wskazuje, że pliki cookies mogą być przez Kupującego usunięte po ich zapisaniu przez Sprzedawcę, poprzez odpowiednie funkcje przeglądarki internetowej, programy służące w tym celu lub skorzystanie z odpowiednich narzędzi dostępnych w ramach systemu operacyjnego, z którego korzysta Kupujący.

§ 9

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku ze sprzedażą towarów na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
  2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
    1. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży,
    2. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą,
    3. skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
    4. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl.
  3. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

§ 10

Postanowienia końcowe

  1. Regulamin jest częścią zawieranej przez Sprzedawcę oraz Kupującym umowy sprzedaży.
  2. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili zawarcia umowy.

Zbieram zamówienia jeszcze tylko przez...

-5dni -17godzin -6minut -38sekund

W SKRÓCIE

Dzień wysyłki – raz w tygodniu. O konkretnej dacie informujemy w górze tej strony.

Powyżej 300 zł – wysyłka kurierem gratis na terenie Polski. Podczas płatności pojawi się ta opcja i trzeba ją samodzielnie wybrać.

info(małpka)frannys.pl

Kontakt tylko mailowy w dni robocze (poniedziałek-piątek) od 10:00 do 17:30.

Zapisz się na newsletter, aby otrzymywać informacje o nowościach. Nie zapomnij potwierdzić subskrypcji.

Ważne strony

  • O nas + FAQ
  • Koszty wysyłki
  • Regulamin sklepu
  • Formularze

Frannys używa ciasteczek, więcej informacji w regulaminie sklepu.

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając z niej zgadzasz się na to zamknij info
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.